אם אין אני לי מי לי? | טיפים פשוטים לשמירה על תדמית עסקית אחידה

מי מאיתנו אוהב להיות תלוי תמיד באחרים? להרגיש חסר שליטה בעסק?
צודקים! גם אני לא. לפעמים נחמד לדעת שיש דברים קטנים שאנחנו יכולים לעשות לבד.
בעלי עסקים רבים נתקלים בבעיה מסוג זה עם נותני השירות שלהם. 
כשמדובר בבעלי עסקים קטנים, שלא תמיד יכולים לעמוד בכל העלויות ורוצים לדעת לעשות מה שאפשר לבד, הפצע כואב במיוחד. הבעיה מוכרת לך? אז הנה- יש לי בשבילך פלסטר!

אני רוצה להציג בפניך 5 טיפים שיחסכו לך הרבה כסף ויעשו לך הרגשה טובה בלב-
5 כללים פשוטים שניתן ליישם לבד על מנת לשמר את התדמית העסקית שלך.

טיפ 1: שימוש נכון בצבעוניות
למי מביניכם שיש לוגו, וודאי יוכל להבחין בבירור במספר צבעים בולטים במיוחד.
לוגו טוב (עליו נשענת התדמית כולה) מכיל מספר צבעים מצומצם שקל לזכור.
הצבעים האלה הם צבעי המפתח של העסק וצריך לדעת להשתמש בהם בחוכמה.
כך לדוגמא, אם יש לכם אתר עם מערכת ניהול פשוטה בה אתם מכניסים תכנים באופן שוטף
(לדוגמא וורד פרס) השתמשו בצבעים האלו על מנת ליצור הדגשות בטקסטים, רקעים וכו'.

שימו לב לא ליפול בפח! עסקים רבים עושים שימוש יתר בצבעים וקשה מאוד לצופה להבחין מה העיקר ומה הטפל. ביחרו צבע בסיס לטקסט (מומלץ שחור, אפור או לבן) שיהיה ניטראלי וקריא, ורק במקומות אותם תרצו להדגיש השתמשו בצבעי הלוגו. כך גם תצרו דגש במקומות המתאימים וגם תקפיצו את צבעי הלוגו בצורה שלא יהיה אפשר להתעלם מהם. זיכרו- המטרה של הטקסט היא בראש ובראשונה להיות קריא ובולט!

טיפ 2: שימוש בתמונות
ארגנתם ארוע מיוחד בעסק? פתיחה חגיגית / השקה / מבצע בו הגיעו המון לקוחות ואין לכם אפשרות לשלם לצלם מקצועי? חבל לפספס את ההזדמנות ולוותר. צלמו הכל! זהו חומר שיווקי נהדר לעסק שלכם ולא פחות מזה, לתדמית העסקית. תמיד טוב לראות עסק עם המון לקוחות, עסק מצליח שנראה טוב! אך על מנת שהתמונות ישרתו אתכם עד הסוף יש כמה כללים קטנים שחשוב להקפיד עליהם:
  • שימו לב שהמצלמה מכוונת על איכות תמונה גבוהה ולא על הנמוכה ביותר. ככל שהאיכות גבוהה יותר כך יהיה ניתן לנצל את התמונה יותר עבור העסק ולהפיק ממנה את המיטב.
  • ניתן להחליט על זווית צילום מעניינת בה תשתמשו באופן קבוע וכך, התמונות גם ימשכו את הצופה וגם יהפכו להיות מזוהות עם התדמית שלכם. תוכלו גם להחליט על סגנון נוסף: לדוגמא לצלם רק בשחור לבן אם התדמית שלכם היא בסגנון רטרו, וכד'. הקדישו מעט מחשבה על מנת לבחור את הסגנון- כך שירגישו שיש לו סיבה והסגנון יהיה רלוונטי לתדמית שלכם.
טיפ 3: שימוש בפונטים (גופנים)
לכל תדמית מותאם הפונט שלה אותו בחר המעצב שלכם במיוחד כדי שישדר את הערכים איתם תרצו להיות מזוהים. שיהיה מתאים לקו העיצובי של התדמית העסקית שלכם. ברוב המקרים, הפונטים האלה הם פונטים שצריך לקנות במיוחד ולא תמצאו אותם על כל מחשב. אם אין על המחשב שלכם את הפונט של הלוגו, אל תנסו למצוא פונט מיוחד אחר. ביחרו פונט ניטראלי, שלא יבליט את העובדה שלא השתמשתם בפונט הנכון. בחירה בפונט ייחודי אחר רק תבליט את השינוי.

טיפ 4: אל תנסו לעשות "כמו אחרים"
תהיו מי שאתם. אל תנסו להיות מי שאתם לא. העסק שלכם לא צריך להיראות כמו שום עסק אחר מלבד עצמו. אל תנסו להעתיק מעסקים אחרים כי שלהם נראה טוב, זה רק יראה כמו חיקוי. תהיו עסק נפרד, בעל עיצוב משל עצמו.

והטיפ החשוב ביותר- טיפ 5:
לפני שאתם ממהרים לעשות לבד, נסו לחשוב על מה התועלת שתקבלו אם תשקיעו עוד קצת כסף. כמה ערך תקבלו בהשוואה למה שהשקעתם. אני בטוחה שתראו שגודל ההשקעה מצדכם מתגמד בסופו של דבר אל מול התוצאה שתקבלו, כשהלקוחות שלכם יראו עיצוב מושקע ורציני, עד לפרט הכי קטן. עיצוב שמראה שאתם בעלי עסק איכותי שלוקח את עצמו ברצינות וששווה להיות לקוחות שלו.
הרי בסופו של דבר, בשביל זה אנחנו כאן! 

אין לכם עדיין תדמית? זקוקים לרענון תדמית לעסק?
פסח הוא זמן מצויין לעבודות פנימיות. צרו קשר עוד היום לקבלת חבילת תדמית במבצע מיוחד לפסח.



 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה