אה...אז ככה יוצרים עמוד פייסבוק מעוצב במיוחד

בפוסט הקודם לימדתי אתכם איך ליצור לשונית קישור לאתר שלכם דרך הפייסבוק. (למי שעוד לא יצא להיכנס עכשיו יהיה זמן מצויין) שמחתי לקבל את התגובות שלכם ולדעת שהטיפ הזה מועיל לכם! סיגלית ביקשה ממני להתעמק עוד קצת בטיפ - ואתם הרווחתם בזכותה! אז קודם כל נגיד תודה רבה לסיגלית.
ועכשיו בלי הרבה דיבורים מיותרים נעבור לטיפ הקצרצר של היום:

איך לשנות את הסדר של הלשוניות?

אז אני מודה, הבקשה הזאת גרמה לי לשאול את עצמי את אותה השאלה... אבל במיוחד בשבילכם ניסיתי והבנתי שזה דיי פשוט. אז מי שאין לו עוד כמה לשוניות- זה הזמן להכין כמה. ניתן להיכנס על פי השלבים שלמדנו בטיפ הקודם ללשונית האפליקציות (apps) ולחפש שם את מה שתרצו להכניס. אני בחרתי לקשר את הסרטון שלי, טופס יצירת קשר ועמוד שאלות ותשובות. אני ממליצה לנסות לחשוב מה יהיה הכי רלוונטי לעסק שלכם והכי יקדם אותו ולחפש באפליקציות את האפליקציה המתאימה. גם חיפוש מקדים בגוגל יכול לעזור. אפשר לחפש:
________ facebook app for
ולהוסיף את האופציה המבוקשת.

אז אחרי שבחרנו שתיים שלוש לשוניות שיקדמו אותנו ויגרמו ללקוחות שלנו לא לעבוד קשה, נרצה לגרום להם להבין שמה שנמצא מולם נמצא שם במכוון ולא כי ככה זה בפייסבוק. איך עושים את זה? 
מיד אסביר אבל קודם כל, אני יודעת שאתם כבר במתח, אז אני כבר מספרת איך לשנות את הסדר.

אז נעמוד על הלשונית שנרצה לשנות את המיקום שלה עד שנקבל מצד ימין סימון של עפרון:



נלחץ על העפרון ויפתח לנו תפריט (כמו בתמונה). בתפריט נוכל לבחור עם איזה לשונית נרצה להחליף את הלשונית עליה לחצנו. (בתמונה ניתן לראות שאני יכולה לבחור באחת משלושת האופציות הבאות: מדריך במתנה, צרו קשר או שאלות נפוצות).

שימו לב, את לשונית התמונות לא ניתן להזיז (אל תשאלו אותי למה, זה פשוט לא מובן)

זהו! אין יותר פשוט מזה.

וזה הכל?!?

לא! עכשיו כשהמתח ירד ואנחנו כבר יודעים איך לעשות את מה שרצינו, אולי נלך צעד אחד קדימה?
כתבתי קודם שנרצה לגרום ללקוחות להבין שמה שנמצא מולם נמצא שם במכוון. הכוונה שלי היא לשנות את העיצוב של הלשוניות בצורה כזאת שיהיה קשר ביניהן, שזה יראה מכוון, וכמובן שהעיצוב יהיה רלוונטי לתדמית העסקית שלכם. השתמשו בצבעים הנכונים ובקוו הנכון, בפונט ובסטייל הכולל שיגרום לכל מי שיראה את הלשוניות לקשר אותן לעסק שלכם. כמובן שכשגם עמוד הפייסבוק שלכם מעוצב עד הפרט האחרון זה יוצר רושם אחר לגמרי אצל הלקוחות ונראה מאוד מקצועי ומזמין.

אז חיפשתי וחיפשתי ולבסוף מצאתי כמה דוגמאות של שימוש מצויין בבאנר ולשוניות לפייסבוק שמעוצבים כחבילה אחת ומזמינה, אולי זה יפתח לכם קצת את התיאבון ואת המחשבה:



 (בחירה בסטייל של אייקונים בצבע אחד.
יש זרימה ואחדות מלאה בין הבאנר ללשוניות ושתיהן תוצר ישיר של העיצוב של הלוגו)




 (שימוש בצבעוניות מאוד ברורה ובקווים חופשיים. גם כאן, הצבעוניות האחידה נובעת מצבעי הלוגו)




 (הקו המנחה הוא רקע כהה עליו טקסט בהיר בפונט דק.
הכהות של הרקע ובהירות הטקסט לקוחים כהמשך ישיר מהלוגו)



(הדמויות, הלוגו והצבעוניות שחוזרים על עצמם במגוון וריאציות)

אז קדימה לעבודה! בכל שאלה או בקשה אני כאן. מי שמעוניין בעיצוב ייחודי לעסק שלו שיכלול את הבאנר והלשוניות מוזמן לקבל פרטים נוספים במייל.

בהצלחה,
מיכל

_______________________________________________________________________________
בקרוב אני פותחת סדנא ייחודית לבעלי עסקים שמעוניינים להקים אתר על בסיס מערכת ניהול סופר ידידותית, מעוצבת ובמחיר אטרקטיבי במיוחד! המערכת בשלבי בניה במטרה להתאים אותה לצרכי בעל העסק הקטן בישראל, כך שיוכל לעצב אותה באופן עצמאי ולהזין תכנים ללא כל צורך בעזרה חיצונית. פרטים נוספים על הסדנא בקרוב...
______________________________________________________________________________
מעוניינים ליצור רושם ראשוני מקצועי ומושך ללקוחות? מחפשים דרך מעניינת להכניס עוד אינפורמציה חשובה ללקוחות במינימום מילים? פנו אלי עוד היום על מנת שנרכיב לכם חבילת עיצוב לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם.



2 תגובות:

  1. אנונימי6.6.2012, 18:44

    תודה!
    אמנם אין לי עמוד בפייסבוק, אבל מאד אהבתי את הדוגמאות :-)
    נגה.

    השבמחק
    תשובות
    1. נגה, איזה זריזה!
      אני מאוד שמחה לשמוע שאת נהנת מהדוגמאות.
      וקדימה להקים עמוד פייסבוק!!!

      בהצלחה,
      מיכל

      מחק