אבל למה?


לפני כשבוע סיפרתי לכם שהחלטתי ללכת על רענון תדמית ואת התוצאה כולכם כבר ראיתם.
תיארתי לעצמי ששאלתם את עצמיכם למה? אז בגלל ששאלתם כל כך יפה, החלטתי לספר לכם ה-כל!

למי שיודע ולמי שלא, אספר שבחודשים האחרונים עברתי תהליך רציני מאוד בעסק ולמדתי עליו המון דברים חדשים. מצאתי את הנישה האמיתית שלי בה אני מרגישה שאני נותנת את ההכי טוב שלי ללקוחות והחלטתי להתמקד. כמו שאני מזכירה לכם תמיד, כשמתמקדים בקהל יעד אחד, בשירות מסויים ובדרך מסויימת, כשלומדים לוותר לטובת הדיוק, מגלים שה"וויתור" היה הדבר הכי טוב שעשיתם ושבעצם, הוויתור הזה הוא שהכניס כל כך הרבה דברים טובים וחדשים. שהוויתור מביא לצמיחה ושגשוג בעסק!

אז עם המיקוד באה המחשבה שגם התדמית העסקית שלי ומה שאני מציעה דרכה ללקוחות צריכה להשתנות בהתאם (כמובן...). לשדר בצורה ויזואלית את מה שאני מציעה במציאות.

התחלתי בבדיקה פנימית של הדברים, מי הקהל המדוייק, מה השירות המדוייק, מה אני רוצה לשדר... ואת התוצאה אתם כבר רואים. נכון, הלוגו לא עבר שינוי דרסטי, אך לא תמיד זה נחוץ. בסופו של דבר השירות נשאר זהה אך ממוקד יותר ועל זה היה צריך להיות הדגש. 




אז מה כן השתנה? בעיקר אופי הטקסט. האותיות המאויירות הוחלפו באותיות ממוחשבות עם טקסטורה. הפונט הוחלף לפונט שמשדר יותר נקיון. הסיבה היא הרצון להדגיש את השילוב של העיצוב הגרפי והאיור. לתת מקום לטכניקה הידנית מצד אחד ולנקיון הממוחשב מצד שני- כי בעצם, זה מה שאני עושה הכי טוב!

השינוי הויזואלי המרכזי בתדמית הכוללת היה באתר שלי (שאם עוד לא נכנסתם אליו עכשיו זה ממש זמן טוב!) הוא ממשיך את אותו הקו- ממוחשב משולב בידני. כשמה שכל הזמן עומד בראש הוא המיקוד.
הן מבחינה ויזואלית והן מבחינה קונספטואלית. הכל חייב לעבוד כשפה אחת בכל הרבדים.



ועכשיו, אחרי שהתנסיתי גם על עצמי, אני רוצה לתת לכם הזדמנות נוספת לבחון את התדמית העסקית שלכם, לראות שהיא אכן משקפת, מדייקת ופונה לקהל הנכון עם המסר הנכון.


אז למי שעוד לא הספיק להשתתף במבצע, נותרו ממש ימים אחרונים- רק עד 1.11.2012!
העקרון מאוד פשוט: מפנים אליי שני קולגות ו/או חברים בעלי עסק שיכולים להנות משירותיי (יש לרשום לי באימייל: michal.nemtzov@gmail.com את שמות החברים, כתובת האימייל ומספר הטלפון) ואני כבר אצור איתם קשר.
ההפנייה תזכה אתכם בדו"ח תדמית מקיף ואישי בו אעבור על מרכיבי התדמית העסקית שלכם ואספר לכם מהן ההמלצות שלי (מה נכון? מה פחות מתאים? איך לשפר...). הטבה בשווי 250 ש"ח!
כמובן שאשמח להפניות נוספות גם ממי שלא מרגיש מוכן לדו"ח הזה...

המשך שבוע טוב
מיכל


2 תגובות:

  1. פוסט מעניין ביותר .
    תודה
    משה הרשקו
    ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום משה,
      תודה על תגובתך! כיף לשמוע שנהנת מהקריאה. תוכל להזמין את לקוחותיך שיכולים להיעזר בטיפים להצטרף למועדון החברים ולקבל עדכון בכל פעם שהבלוג מתעדכן (פעם בשבוע). להצטרפות יש ללחוץ על איור המתנה בצידו הימני של הבלוג, ועל הדרך לקבל גם מדריך במתנה :)
      מקווה להמשיך ולפגוש אותך כאן בבלוג,
      מיכל

      מחק