איור שיפתח לכם את התיאבון


הפעם אני רוצה להראות לכם שימוש מעניין באיור שיפתח לכם את התיאבון.
הבלוג הבא הוא בלוג מתכונים מאוייר, שנוצר על ידי שתי מאיירות והתוצאה שלו מדהימה!
השימוש באיור מעביר לנו את המסר בצורה ברורה ונעימה ובעיקר, מאוד ייחודית.
אפשר לראות את המרכיבים והשלבים בצורה קצת אחרת. אז הנה טעימה קטנה:





רוב ספרי המתכונים או אלו שאנו כותבים בבית מלאים במלל.
על ידי הוספת איורים עם קצת הומור וצבע, המתכון נראה הרבה פחות מסובך, קצרצר, ונותן חשק ללכת ולהכין. (אני כבר סימנתי לי כמה מתכונים שצריך לבחון שם...) אז מי בכלל אמר שאיור הוא רק לילדים?
איור יכול לשרת עוד מגוון רחב של מטרות בצורה מעולה.

הוא נותן לנו דרך להגיע אל הרגש ומשם, להמשיך בצעדי ענק אל השכל. העברת מסרים שפונה גם לשכל וגם לרגש היא האפקטיבית ביותר מישום שהיא נותנת את המכלול. האיור יכול להגיע במגוון טכניקות שונות ומגוונות המותאמות לכל מטרה באשר היא.

עסקים המעוניינים ליצור תדמית ייחודית ומעניינת, תדמית שנוגעת לליבו של הלקוח ולא רק משדרת מסרים, יכולים למצוא פיתרון חזק ואפקטיבי ביצירת תדמית מאויירת!
מטרתה של תדמית היא לייצג את העסק בצורה אמיתית וכנה, בצורה שתבדל אותו ממתחריו ותיצרב בתת מודע של הלקוח. אם התדמית מדברת אל הרגש, יש לה יתרון משמעותי. בעולם העיסקי של היום, כולנו מנסים לשדר אחד לשני ולהעביר מסרים. אנחנו מוצפים כל יום בהמון מסרים ולא בהכרח כל מה שמנסים להעביר לנו נקלט. נכון יותר להגיד שבטוח שלא הכל נקלט.

מסר שפונה בצורה סמוייה לרגש, מצליח להיכנס הרבה יותר טוב לתודעתו של הלקוח. 
אנחנו לא תמיד שולטים ברגש שלנו וזה המקום לתפוס את הלקוח בצורה הכי אמיתית וכנה, לעורר אצלו רגש סימפטי ואוהד כלפינו כעסק, ולהיכנס לו ללב. כמובן שלא נוותר על המסרים החשובים אותם נרצה להעביר. השילוב של האיור עם העיצוב הגראפי יעשה את העבודה. הוא יחבר בין המסר הרגשי,
לבין המסר השכלתני.

אני מזמינה אתכם לראות דוגמאות באתר שלי לשילוב בין השניים
רוצים לראות עוד רעיונות לשימוש מעניין באיור קשור לתחום שלכם?
שתפו אותי באיזה תחום העסק שלכם ואשמח למצוא בשבילכם איור שעובד מצויין בתחום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה