בדיוק הצבע שרציתי

מכירים את זה שיש לכם איזה צבע ספציפי בראש, שאתם מאוד אוהבים ולא יכולים להסביר אותו בדיוק במילים? אז יש לי פתרון מצויין בשבילכם! תוכלו להגיע בדיוק לצבע הזה בלי יותר מדי מאמץ.

אז לפני שתראו איך עושים את זה, אני רוצה להגיד לכם תודה על כל התגובות שקיבלתי גם פה מתחת לפוסט וגם באימייל. כיף לראות שאתם קוראים ונהנים ושהאייקונים מדברים אליכם.
בגלל שהיתה היענות גדולה, אני מרחיבה עוד קצת את המבצע ונותנת הזדמנות לעוד 3 אנשים לקבל אייקונים חינמיים לבחירתם. אתם מוזמנים גם להמשיך ולתת הצעות לאייקונים שיכנסו לערכה וישמשו אתכם הכי טוב! המבצע פתוח להצעות שלכם עד חמישי הבא: 28.6.2012
וכמו שאומרים- מהר מהר, לפני שיגמר...רק שלושה אייקונים אחרונים בהחלט!

ועכשיו לטיפ השבועי- איך להגיע בדיוק לצבע שרציתם.

המון פעמים קורה לי שלקוחות זוכרים צבע שהם ראו באינטרנט ומאוד מתחברים אליו. אבל מה, אין לי שום דרך אמיתית לקלוע לצבע המדוייק חוץ מלנסות להבין את ההסבר. בסה"כ לרוב זה עובד אבל יש דרך שתגרום לשני הצדדים להיות הרבה יותר מרוצים:
הדרך הזאת מסתכמת בשתי מילים: מספרי צבעים. לכל צבע ולכל גוון יש קוד המורכב משילוב של שש ספרות ואותיות מ-a עד f. המעצבים, בוני האתרים, בתי הדפוס וכל אנשי המקצוע בתחום עובדים בצורה הזאת כך שלא יהיו טעויות וכולם ידברו על אותו גוון מדויק באותה השפה. בדרך כלל תראו את הקוד כשלצידו סולמית, לדוגמא: f354a7 # . אז איך תדעו את זה בלי תוכנת עיצוב?

תכירו את ה- ColorZilla

לכל מי שמשתמש בדפדפנים Firefox או Chrome זהו כלי מעולה! התקינו אותו בדפדפן, הוא יעשה לכם את החיים קלים- ומלאי צבע. :)

איך מתקינים?
ב- Firefox: פשוט לחצו כאן. בחלונית שתפתח לחצו Install Now (התקן כעת). לאחר שתפעילו את הדפדפן מחדש יופיע לכם אייקון בצורת טפטפת למעלה מצד ימין (או שמאל- אם הדפדפן בעברית).

 ב-Chrome: פשוט לחצו כאן. בחלונית שתפתח לחצו על הכפתור הכחול שבו כתוב Add to Chrome ( הוסף ל-Chrome), ולאחר מכן Add. לאחר שתתקינו יופיע לכם אייקון בצורת טפטפת למעלה מצד ימין (או שמאל- אם הדפדפן בעברית).

אז מה כל כך טוב בכלי הזה?
אם תבחרו באופצית ה- Eyedropper בפיירפוקס או Pick Color from Page בכרום (אותו דבר עם שמות שונים) תוכלו לדגום צבע שאתם רואים ומאוד אוהבים ולקבל את המספר המדוייק שלו. את המספר אתם מעבירים למעצב/ת וכך הצבע ייצא בדיוק כמו שרציתם. כשאתם עם הסמן על הצבע הרצוי לחצו עליו ומספרו יועתק בשבילכם (הוא גם יראה לכם איזה צבע זה). כל שנותר לכם הוא להדביק את הקוד באימייל למעצב/ת.

אופציה נוספת שקיימת בכלי המעולה הזה היא Color Picker שכשמה כן היא- נותנת לנו אפשרות לבחור צבעים. אם תבחרו באופציה הזאת (ללא כל קשר לעמוד / האתר בו אתם נמצאים באינטרנט) יפתח חלון בו תוכלו לשחק עם הצבעים. גם שם, מצד ימין תוכלו לראות את מספרי הצבעים שבחרתם.

מקווה שתפיקו הרבה מהכלי הזה ותהנו ממנו,
מיכל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה