זה רק אני או שנהיה פה חם?

הסערה הגדולה כבר כאן וכולנו בהתרגשות! גשם, שלג מה שבטוח זה שלכולם קר.
אז בואו ננצל את ההזדמנות לחמם את הלקוחות שלנו וניתן להם את ההרגשה החמימה והנעימה כאסוציאציה לעסק שלנו.
איך עושים את זה? ברוכים הבאים לטיפ הכי חורפי:
כך נשדר חום עסקי ביום הכי קר בשנה

נתחיל מהבסיס: חשוב לנו להראות ללקוחות שאנחנו עדכניים, שאנחנו תמיד בעשייה. מי שלא נמצא איתנו- מפספס.
לכן, בכל פעם שקורה משהו (מזג אוויר, אקטואליה, חג, יום שמחה, יום עצב...) נדאג להראות ללקוחות שלנו שאנחנו שם עם הדבר הנכון והמתאים לאותו רגע שמתקשר לעסק שלנו כמובן.
לדבר בצורה לא רלוונטית לעסק זה מיותר.

והפעם, נדבר על הסופ"ש הסופר חורפי שהגיע סוף סוף ונותן לנו קצת משקעים בחזרה.

חישבו על דרך מעניינת לקשר את מזג האוויר לעסק שלכם. זה יכול להיות לביגוד, זה יכול להיות לחימום, זה יכול להיות לאוכל או שתיה, מקום בילוי נעים, סופ"ש רומנטי, ועוד המון אופציות. 
אחרי שבחרנו את הקונספט, בואו נבחר סגנון עיצובי. על העניין הזה יש המון מה לספר אבל אנחנו נתמקד בנקודה אחת חשובה: נבחר בסגנון שיעביר את הרעיון של חורף אבל בצורה חמה.
נבחר בסגנון שיעביר את התדמית העסקית שלנו בהקשר של חורף שנעים בו ולא רק קר.

על מנת להגיע לאפקט הזה יש כלל חשוב שכולם צריכים לדעת: על צבעים חמים וצבעים קרים כבר שמעתם?
- צבעים קרים נמצאים בסקאלת הצבעים של הכחולים, ירוקים, סגולים- כחולים. משתמשים בהם הרבה למראה "הייטקי" ממוחשב,     מראה שמשדר חדות, משהו קר ומחושב. הצבעים האלה הם גם צבעי המים, צבעי אייקונים של קור
- צבעים חמים הם צבעים בסקאלה של צהובים, כתומים, אדומים וחומים. צבעי האש. צבעים של קיץ המשדרים חום ואנרגיה.
  צבעים אופטימיים, חזקים ודומיננטים.

אז נבחר לנו תמונה / איור המשקף את העסק. זה יכול להיות כל דבר שרלוונטי בהקשר של השילוב בין העסק שלנו + החורף. את התמונה אפשר לבחור בצבעים קרים. גם אפור / לבן יכולים לתת את אותו האפקט. על גבי התמונה או האיור נכניס נגיעות צבע - הפעם מהצבעים החמים. מדהים לראות איך נגיעת צבע עושה את כל ההבדל.

ולפני שנגיע לדוגמא שהכנתי לכם, חשוב להבהיר כמה דברים חשובים:
1. אסור בשום אופן לקחת תמונה מגוגל לפני שבדקתם אם יש רשות להשתמש בה באופן מפורש. שימוש בתמונות או איורים הנמצאים באינטרנט ואין עליהם אישור מפורש מסוג זה הוא שימוש אסור והפרה של זכויות יוצרים- הזהרו שלא ליפול למלקודת הזאת.
2. אם יש באפשרותכם לייצר תמונה / איור מקוריים- זה הכי טוב. חשוב לעבוד עם דברים שלכם שלא ניתן למצוא בכל מאגר חינמי. כך יווצר מצב שאת התמונה שראו הלקוחות בעסק שלכם הם יראו מחר בעסק המתחרה ואז הבידול שלנו קצת נופל

ועכשיו...לדוגמאות מתוך הבאנר שלי:


בחרתי לי קונספט הקשור לחורף ולמקצוע שלי. בחרתי לקשר את החורף להשראה.
לאחר מכן, הכנתי לי איור משלי. צבעים כחולים עם מוטיבים של מים לחידוד נושא החורף ועל מנת לדבר עוד על השראה השארתי את המים פתוחים והוספתי איורים קטנים בפרופורציות לא ראליסטיות. נותן למחשבה לנדוד, לשקוע...
נגיעות הצבע החם שלי הן בורוד סגלגל. מכיוון שאני דווקא רציתי לדבר על החורף כקר ולא כחם, בחרתי נגיעות צבע "חצי חמות". ואם היתי רוצה להכניס קצת יותר חום ואנרגיה, יכולתי ליצור את הבאנר שלי כך:


שימו לב איך מיד מתחממת האווירה. הכל בעזרת כמה נגיעות של צבע חם. פתאום הדגש נהיה אחר. פתאום כל הפוקוס הולך לנקודות הצבע החמות. כל כך הרבה כחול יש כאן, אבל הראש מתמקד בצהוב החם.

אז לסיכום נגיד שחשוב לבחור קונספט רלוונטי, שמתאים לנו ומדבר ומדבר בשפה העיצובית שלנו. נבחר צבעוניות רלוונטית שמאזנת בין קור לחום- כהמשך ישיר לקונספט. ננסה לייצר תמונה / איור מקוריים שישאירו את התדמית שלנו ייחודית אם אפשר וכך נגיע ללקוחות בדרך נעימה, חמימה ומזמינה גם בימים שרק רוצים להשאר מתחת לפוך!

מוזמנים לשאול שאלות, להגיב ולספר מה דעתכם כאן בתגובות או באימייל פרטי.

חורף חמים ונעים לכולם,
מיכל

_____________________
אני מזמינה את כולכם להנות מהטבה לכבוד החורף ולקדם את עמוד הפייסבוק העסקי בו כולנו משתמשים.עד סוף השבוע הבא תוכלו להצטייד בבאנר מעוצב וייחודי לכם בהקשר של החורף והעסק בעלות של 300 ש"ח בלבד במקום 500 ש"ח! את ההטבה אני שומרת רק לכם והיא עומדת לרשותכם בהזמנת העיצוב עד יום חמישי הבא: 19.12.2013


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה