החודש הזה הוא החודש של העסקים הקטנים- וגם שלך!

הכנתם מוצר חדש לפסח ויש לכם מבצע מיוחד לתקופת האביב.
אתם רוצים להשיק שירות חדש שמתאים בדיוק לתקופה הנוכחית.
השקעתם המון מחשבה במילים שתכתבו כדי לשווק את מה שעמלתם עליו כל כך הרבה, ואפילו יש לכם גלויה מעוצבת להודיע על כך לכולם. בחרתם תמונה, וצבע בולט עם הקשר לעסק ולאביב ואף טלפון לא מגיע, בטח לא בכמויות שבשבילן עבדתם כל כך קשה. 
אתם באמת מאמינים שמה שאתם מציעים ללקוחות טוב ואיכותי ואפילו באתם לקראתם מאוד מבחינת המחיר אבל...
מעכשיו ועד אחרי החג הלקוחות שלכם טרודים, עייפים ועמוסים בהכנות לפסח ומחושבים בתקציב שלא משאיר הרבה מקום לסטייה להוצאות לא מתוכננות. כל זאת ועוד הופכים את המשימה שלנו: להגיע ללקוחות ולא לפגוע בהכנסה, לקשה ומאתגרת שבעתיים!

היכולת לתפוס שבריר של תשומת לב, בו נצליח להעביר מסר ממוקד ומעניין שימשוך אותם לרכוש מאתנו נראית קשה מדי להשגה. אבל... זה בטח לא אומר שנוותר, נכון?

האם נחליט להרים ידיים ולפספס דווקא את תקופת ההתחדשות, השפע והשיאים במכירות, בזמן שאנחנו רואים עסקים אחרים שכן מצליחים ומנצלים את הרגע הגדול?
חד משמעית לא!
אז מה ניתן לעשות במקום להרים ידיים ולוותר מראש?

על ידי חדשנות בדרך בה נעביר את המסר, על ידי שימוש באיור הנכון בזמן הנכון נוכל להגיע ללקוחות. כי האיור פונה אל הרגש, כי האיור נוגע בלקוחות בצורה אחרת שלא נותנת הרגשה מכירתית. כי האיור נותן הוויה אחרת- אישית ורכה עם עדינות שאף גרפיקה מהוקצעת וממוחשבת באשר היא  לא תעשה.

"...התגובות שקיבלתי מהסביבה ומהמטופלים שלי לא אחרו לבוא ואכן רק פירגון ואהבה מהסביבה קיבלתי ואישור שהלוגו המאוייר, העיצוב בפייסבוק עיצוב ניוזלטר ושינוי התדמית אכן מאוד מדוייק לי ומאפיין במדוייק אותי, את העסק שלי ואת מה שאני עושה ומומחית בו..." | גילי קריצ'מן, יוצרת בריאות בעדינות

"...בעזרת העיצובים של מיכל הרווחתי המון התעניינות במה שאני עושה בפגישה הראשונה עם הלקוח הפוטנציאלי, מה שלא היה קודם. כולם שמים לב לעיצוב המיוחד ותמיד אני מקבלת מחמאות וזה מה שגורם לאנשים להתחיל להתעניין במה שאני עושה..." | מירה פנומרנקו, בגוף בריא

"... העבודות של מיכל נחנו בקו אמנותי חדש, מעניין, יצירתי ומקורי. לאחרונה יש יותר ביקוש להצגות ואנו זוקפים זאת לזכות עיצוביה של מיכל..." | דרור טפליצקי, מנהל הסטודיו לאמנויות הבמה- תיאטרון חולון

ועכשיו הגיע התור שלכם, כי גם אתם יכולים! כי גם לכם מגיע! כי עכשיו זה התור שלכם להרוויח ולקצור את הפירות. אז בואו נחליט ביחד שלא מחכים לאחרי החג כדי להתאכזב שלא ניסינו. בואו ונייצר את ההצלחה שלכם כבר עכשיו.

אז מאיפה מתחילים? 
מזריקת מוטיבציה רצינית! וכדי לתרום למאמץ, הכנתי לכם גלוית מוטיבציה - במתנה.
מוזמנים להדפיס ולתלות מעל שולחן העבודה, על המקרר, על המראה או בכל מקום אחר שיעשה לכם טוב.
(להורדת העיצוב לחצו על התמונה עם העכבר ושמרו על המחשב בעזרת גרירת התמונה למחשב) 


ואחרי שאנחנו כבר חדורי מוטיבציה ורצון להצליח, בואו נתקדם עוד שלב ונבחן את הדרך הטובה ביותר עבורכם להגיע ללקוחות. איזה איור ישתלב הכי טוב עם המסר שלכם? מה הסגנון שיתפוס את הלקוחות שלכם ויתן לכם את ההזדמנות להעביר להם מסר מעניין וממוקד- מטרה שכל כך רציתם להשיג? איזה דימוי מדבר בשפתו של הלקוח בצורה המדוייקת ביותר?

מוזמנים ליצור קשר ממש עכשיו: 050-7789650 | Michal.nemtzov@gmail.com  ואעזור לכם להגיע לאיור שיגרום לכם להיות ברשימת העסקים שלא ויתרו ולא חיכו לאחרי  החג.
יש לכם חברים בעלי עסקים שזקוקים לקצת מוטיבציה? שתפו אותם גם!

מאחלת לכולם חודש עסקי פורה ומוצלח,
מיכל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה