ימים אחרונים לפני החג- ימים של חסד לעסק!

ימים אחרונים לפני החג ועוד יש אפשרות לוודא שהלקוחות אתכם!
מה עושים כדי לתפוס אותם בזמן? איך נדבר אליהם כדי להיות כלולים בתקציב לחג? הנה 6 טיפים שיעזרו לכם לא לוותר אפילו שהחג ממש קרוב ולתת עוד פוש לעסק. גם כמה ימים יכולים לעשות עבודה טובה אם רק עושים אותה נכון! בעצמאות עבודה גרפית נכונה כמה ימים הם כמה ימים של חסד!
אז קדימה לעבודה:

1.      אל תשווקו, דברו מהלב: כשלקוח מזהה שאנחנו מוכרים ומשווקים לו רמת הקשב שלו צונחת פלאים. מי מאתנו אוהב להרגיש שדוחפים לו מוצרים בחנות רק כדי להגדיל מכירות? אם אתם מאמינים במוצר שלכם, בסיבה שלשמה הוא נוצר ובתועלת שיפיק ממנו הלקוח- ספרו לו על כך בצורה רגישה ועדינה. תנו לו להבין לבד שזה מה שהוא צריך ורוצה. מנסיוני אמליץ על גרפיקה, איור או צילום שמצליחים להעביר את הסיפור, ליצר הזדהות רגשית ובעיקר ליצר רמת קשב גבוהה אצל הלקוח.
2.      קונספט עושה פלאים: אחד הדברים שגורמים לנו לזכור פרסומת הוא הקונספט שעומד מאחוריה. אם יש רעיון מוצלח עם הומור, עם פאנצ' מרגש, משהו שנון, או אולי אפילו מאתגר את המחשבה, אנחנו זוכרים אותו והפרסומת הופכת להיות מדוברת. פרסומת כזאת מעלה את המודעות למוצר או שירות בצורה בלתי רגילה. אז אמנם אין לנו תקציבים כמו בטלויזיה ואנחנו מפרסמים במקומות קצת פחות מתוקשרים אבל אם נמצא את הקונספט הנכון שיתייחס לקהל שלנו כאינטליגנטי ונשלב אותו עם ויז'ואל מוצלח, נוכל להגיע לעוד לקוחות. מצאו את הקונספט הייחודי שלכם שמתאים לתקופה הקרובה בהקשר של העסק, וביחד עם ויז'ואל מקורי האפקט יהיה מיוחד וזכיר.
3.      אל תפחדו להיות קטנים: בזמן שאנחנו העסקים הקטנים מנסים להראות כמו גדולים- העסקים הגדולים במגמה הפוכה ומנסים להיראות פחות עסקיים ויותר אנושיים. אז למה שלא נשתמש באיכות הזאת שכל העסקים הגדולים כל כך מנסים לשחזר? בתקופות החגים הלב של כולנו נפתח ואנחנו אוהבים לתרום ולהרגיש חלק מהחברה. הדגישו את איכויותיכם כעסק קטן ואנושי, את האדם הפרטי שבכם שרוצה לברך כל לקוח באופן אישי ומכיר כל לקוח בשמו הפרטי. כי הרבה מאתנו, הישראלים, (מודה שגם אני ביניהם) מעדיפים לתת את הכסף שלהם למי שהם רוצים לתרום להצלחתו ואכפת להם ממנו. אם תראו ללקוחות שלכם שבאמת אכפת לכם מהם- זה יחזור אליכם בחזרה. את האפקט האישי קל להשיג דרך סגנון ידני וזורם שמרגיש ממש כמו כרטיסי הברכה שהינו שולחים באופן אישי בדואר. זוכרים?
4.      השתמשו בדימויים מעניינים ומחדשים: כולנו כבר ראינו כל כך הרבה פרסומים ולא כל כך פשוט לחדש לנו ולעניין אותנו ברמה כזאת שנמשיך להסתכל וממש להתעמק. בחרו אלמנט אחד בו הייתם רוצים שיתמקדו וסביבו הקפידו לשים את הפרטים החשובים. תוכלו להיעזר בטקסטורות, בגוונים מעניינים, בשילובי צבעים ייחודיים, בפרופורציות מעניינות ובמשחקים עם גדלים ושילובי טכניקות כאלה ואחרים.
5.      אביב זה לא רק פרחים!  האביב מביא איתו שלל מאפיינים שאפשר להתייחס אליהם וכך גם להיתפס כמקוריים. השימוש האוטומטי בפרחים לא יעזור לכם להגיע לעוד לקוחות. אבל אם כבר בחרתם לעשות את זה, עשו זאת בצורה מעניינת שעוד לא ראינו.
6.      אל תתנו ללקוחות להזיע:  את העבודה הקשה תשאירו למי שמכין לכם את הפרסום. כתבו טקסטים קצרים וברורים שהולכים יד ביד עם הקונספט שלכם ובכך תוכלו להעביר מסר ברור וענייני. אל תצפו מלקוחות לקרוא עוד ועוד ועוד, תנו לסגנון העיצובי להעביר את המסר בעזרת יצירת אווירה ייחודית, בעזרת אופי הקו שתבחרו ובעזרת האלמנטים המאויירים. שלבו משפט שיווקי קצר (שיווקי שמדבר מהלב, זוכרים?) ומניע לפעולה- שמסביר ללקוח בצורה פשוטה מה הוא צריך לעשות עם כל המידע הזה! אם תתנו לו להבין את המסר שלכם בצורה מעניינת ומרגשת תצליחו יותר. 
חשוב שנזכיר לעצמנו לפני כל חג ועכשיו במיוחד: אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו להיכנע לתקופות מאתגרות כמו חגים רק בגלל שכולם אומרים "נדבר אחרי החגים". המון חגים יש לנו כאן בארץ אך זכרו תמיד שהחיים ממשיכים. מצאו את האפיק ללקוחות שלכם, שצריכים אתכם בכל תקופה ואל תוותרו!
אני כאן תמיד בשבילכם!מוזמנים להתקשר וללהתייעץ וביחד נגיע לעיצוב הנכון לכם: 050-7789650- מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה