היום שאחרי הוא גן עדן לעסקים

הנה הגיע היום של אחרי החג, זה שחשבנו שלעולם לא יגיע.

אנחנו קצת עייפים מהחג וכל מה שאנחנו חושבים עליו זה רשימת הדברים שהצטברה לה במהלך החופש ומחכה לנו מיד כשחוזרים. לכולנו קשה לחזור ולשדר "עסקים כרגיל".

אני רוצה לתת לכם טיפ קטן שיתן לכם אנרגיות חדשות:

הלקוחות שלכם צריכים אתכם ממש עכשיו ורק מחכים שתגידו שאתם כאן בשבילם.
מי שיהיה שם ממש עכשיו בשביל הלקוחות שלו ולא בדקה שאחרי כשהם כבר עוברים למתחרה, יזכה!

הלקוחות רוצים לרזות, למצוא קצת שקט נפשי, לחזור לשגרת לוחות הזמנים עם הילדים, לשמר את ההתחדשות שהתחילו בפסח ועוד. בקיצור: לחזור לשגרה וליהנות מכל רגע.

כי התקופה שבין חג לחג- אחרי החג ולפני חג אחר יכולה להיות קצת מפוספסת ויכולה להיות תקופה ממש מוצלחת- עוד תקופת שיא. ולמה זה? כי ללקוחות שלכם יש בכל פעם את הצורך הרגעי שלהם ואתם, צריכים רק לתת מענה. לא לשכנע, לא לנסות למכור, רק להגיד שאצלכם הם ימצאו את הדבר שאותו הם מחפשים ממש עכשיו! קוראים לזה לנצל את הרגע.

ואני החלטתי לקרוא לזה גן עדן לעסקים.

כדי לנצל את הרגע ולהרגיש שגם העסק שלכם בגן עדן הכנתי לכם 5 טיפים לשימוש נכון בתקופה הזאת בעסק:

1. חישבו מה הצורך הרגעי של הלקוחות שלכם? נסו להיות ממוקדים ככל האפשר. ביחרו צורך שרלוונטי דווקא לזמן בו אנחנו נמצאים כרגע (אביב, אחרי החג, לקראת הקיץ, בין חגים...) על מנת לזכות לתשומת לב גדולה יותר של הלקוחות ולענות על הצורך הרגעי שלהם.

2. תנו ללקוחות להבין למה דווקא אצלכם: לכולנו יש מתחרים בשוק ואנחנו צריכים להקפיד ולהגיד מה יש אצלנו שאין אצל המתחרים (לא להשמיץ מתחרה, להגיד מה טוב אצלך)

3. חישבו על המקום הכי רלוונטי לתפוס את הקהל שלכם: ישנם קהלים שמבלים את זמנם בפייסבוק, אחרים יהיו יותר קשובים באימייל או אפילו בהודעת סמס

4. בחרו בדרך שמתאימה לעסק שלכם ולמי שאתם: כשאתם מרגישים לא בנוח הלקוחות שלכם מרגישים את זה ומבינים שאתם מנסים למכור להם. בחרו מוצר / שירות שאתם מאמינים בו בהקשר לצורך הרגעי, חשבו מה אתם רוצים להגיד לגביו ולמה הוא מתאים בדיוק עכשיו וכשיש לכם את הידע הזה בחרו דרך שמתאימה לכם להגיע איתה ללקוחות

5. תמיד לסיים עם מסר ברור: בכל דרך בה תבחרו להגיע ללקוחות, וודאו שהלקוח ידע להגיד מה הוא צריך לעשות עכשיו על מנת לקבל את השירות או המוצר שלכם. זה צריך לעבור דרך הרעיון הכללי המאגד, אם מדובר בפניה ויזואלית גם בבחירת האלמנטים והשפה הגרפית וכמובן במשפט השיווק שלכם. את הפניה ללקוחות סיימו במשפט ברור שיסביר להם מה לעשות מכאן:
- להתקשר: לאיזה מספר? מתי?
- לשלוח אימייל: לאיזה כתובת? מה לכתוב שם?
- הודעת סמס: לאיזה מספר, לעשות
- שיתוף בפייסבוק: איך? כמה ? מתי?
כל דבר שיעזור ללקוחות לבצע פעולה שתוביל לרכישה, בצורה ברורה וקצרה.


רוצים לקבל את זה בצורה ממוקדת יותר למקצוע שלכם?אני מזמינה אתכם לשבוע גן עדן לעסקים- 22-30.4


הכנתי לכם שבוע גדוש ברעיונות וטיפים אותם אפרסם בעמוד הפייסבוק שלי- החל מהיום, ממש עכשיו.
בכל יום מיקוד בתחום עיסוק אחר- הכל בהקשר של חזרה לשגרה. 
טיפים לדיאטנים, מטפלים, מדריכי גוף ותנועה, מעצבי פנים, עסקי התיירות ועוד יחקו לכם כדי שתוכלו למקסם את התקופה הקרובה ולחזור לשגרה בצורה הטובה ביותר.

מחכה לכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה