קייטנת העצמאים יוצאת לדרך

הנה הוא הגיע- החופש הגדול. ואנחנו העצמאים שואלים את עצמנו- חופש למי?
החופש הגדול מאופיין בחוסר שגרה, אך זה דווקא הזמן שלנו להיות מוכנים לבלתי צפוי, ולהוציא ממנו את המיטב. הילדים בחופש ואיתם גם אנחנו לפעמים ואולי גם הלקוחות שלנו, אך ההכנסה לא צריכה להפגע ולהשתנות.

איך נוציא מהעסק בחודשיים הקרובים את המיטב?
איך נשאיר את הלקוחות איתנו גם כשאנחנו לא זמינים כל הזמן?

כשהכל מסודר, כשיש לוח זמנים מוגדר ותכנון מראש עם יעדים ברורים ומדידים, ניתן לעבוד ביעילות גבוהה יותר ולהגיע לתוצאות הרצויות גם במעט זמן. תכנון מראש יאפשר לנו לעבור את הקיץ בראש שקט ולא להיות תמיד בהרגשה שלא עבדנו מספיק או לא הינו מספיק עם הילדים.




קייטנת העצמאים היא המקום שלכם לסדר את הראש, לקבל השראה ולהניב תוצאות והכנסות מוצלחות בחודש הקרוב- הכל מהבית וללא תשלום! אני מזמינה אתכם להכנס לעמוד הפייסבוק שלי, מי שלא עשה לייק עדיין מומלץ לעשות על מנת לראות את כל ההתרחשויות והעדכונים. 

והיום, יומה הראשון של הקייטנה,
נקדיש את הזמן שלנו לתכנון מקדים וראיית הנולד.

הכנתי לכם לוח שתוכלו להדפיס גם במדפסת הביתית ולהשתמש בו על בסיס יומי. (לחצו על התמונה להגדלה, שמרו אותה על המחשב ותוכלו להדפיס)



ואיך משתמשים בלוח?
אני ממליצה לכם לקחת חצי שעה ממש עכשיו, לפני שאתם מתחילים את סדר היום ולתכנן.
סמנו לכם על גבי העמוד את כל הארועים- המשפחתיים לצד העסקיים, וכך תוכלו לדעת מה צפוי לכם בשבוע הקרוב ואיך לתכנן ולתזמן כל יום.

עבדו עם ייעדים: מה היתם רוצים להשיג בשבוע הקרוב? חשוב להציב לעצמכם יעדים ריאליים.
תוכלו לבחור שעות בהם אתם עם המשפחה ושעות בהם הילדים יודעים שאתם עובדים. תוכלו לקבוע ימים לעבודה על פרוייקט ספציפי / פגישה עם לקוחות / זמן שיווק ועוד, בצורה שלא תתנגש עם פעילות עם הילדים כמו סרט / בריכה או סתם זמן ביחד בסלון. ואל תשכחו לקחת גם משהו קטן לעצמכם: שיחה עם חבר / זמן לקריאת ספר / בילוי זוגי...

עכשיו כשהכל מתוכנן תוכלו להודיע ללקוחות על לוח הזמנים החדש שלכם לתקופת הקיץ בצורה יותר עניינית. אם למשל החלטתם לעבוד רק פעמיים בשבוע / כל השבוע עד שעה מוקדמת יותר / רק בערבים או אם לחילופין דווקא החלטתם להשאיר את שעות העבודה שלכם במתכונת זהה תוכלו לעדכן אותם על כך בצורה חביבה וצבעונית: ניוזלטר באווירה קיצית עם מספר טיפים ועדכונים, באנר חדש לפייסבוק עם זמני העבודה, אולי להציע מבצע מיוחד רק לחודש חודשיים הקרובים שמדגיש את הזמן והשירותים שכן פעילים בזמן הקרוב,
וכל דבר אחר שעולה על דעתכם.

זכרו שהקיץ הוא זמן טוב לעבודות פנימיות של העסק. שבצו לכם זמן לחשיבה ותכנון אחת לשבוע על מנת לקדם את העסק שלכם. זה הזמן לעשות את כל הדברים שדחינו ליום בו יהיה לנו קצת זמן. לרענן, לחדש, להוסיף ולתקן בכל מה שקשור לחווית הלקוח עם העסק. 

לפני סיום אזכיר לכם שוב להתעדכן אחת לכמה ימים בעוד טיפים ופעילויות של קייטנת העצמאים בעמוד הפייסבוק שלי.

שיהיה לכולנו קיץ נעים, שקט ומוצלח!
מיכל



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה