חגיגת הצלחות- מבצע שיעזור לכם עם יצירת תכנית שנתית בכיף!

עוד מעט זה מגיע,
הקיץ בשיאו, הגנים מסתיימים ובקרוב תתחיל לה שנה חדשה ונחזור לשגרה.

הקיץ הזה בשבילי הוא עוד נקודת ציון דרך חשובה ומיוחדת.
בשנה שעברה יצא הלוח שלי לתכנון שנתי, שנוצר תחת נסיבות פחות מוצלחות (צוק איתן).
הלוח הזה נוצר מתוך מספר צרכים שלי, כשהרלוונטי ביותר היה ליצור תכנית פעולה לשיקום העסק.
צעד אחר צעד, מטרה אחר מטרה, פוסט אחר פוסט, תהליכים שלמים שתוכננו על גבי הלוח שלי.
חלקכם בטח מזדהים, בצורך לתכנן ולא לפספס, בצורך להניע את העסק קדימה ולסיים שנה עם הרגשה של קפיצה משמעותית, בדיוק על פי המטרות והחלומות שלכם.


עברה שנה.
ואני רוצה לחגוג ביחד איתכם את ההצלחות שלי ולתת לכם את האפשרות להגיע להצלחות שלכם בעזרת הלוח שלי.





ומה הצלחתי לעשות בעזרת הלוח?
- לקבוע מטרה חודשית
- לעמוד ביעדים שלי ולא לפספס שום דבר- כי הכל רשום.
- להיות יצירתית ולחשוב על רעיונות.
- להגיע לעוד לקוחות חדשים
- להגדיל משמעותית את ההכנסות
- לצאת עם מוצרים משלי
- לפתוח סדנאות חדשות שלי
ובעיקר, להרגיש שאני שולטת בעסק שלי ועושה הכל בכיף ועם לוח שממלא אותי בהשראה ועשייה.


  

יש לכם כבר תכניות לשנה הקרובה?
מה תעשו? איך תעשו? מתי? איפה? כמה?
אני רוצה לעזור לכם להגשים הכל!

לכבוד תחילתה של שנה חדשה שכבר בפתח והתחדשותו הקרבה ובאה של הסטודיו (גם על זה עוד תשמעו), תוכלו לרכוש את לוח השנה הרב שנתי שלי ב-40 ש"ח בלבד, במקום 75 ש"ח.
המחיר תקף למזמינים עד 12.8.2015 בלבד או עד גמר המלאי (הראשון מביניהם). 
להזמנות חייגו: 050-7789650 מיכל

ניתן לקבוע איסוף עצמי ממספר נקודות בארץ או לשלם עבור משלוח דרך דואר ישראל.

גודל: 48*68 ס"מ- כמעט חצי גליון. ** לשימוש עם טושים מחיקים בלבד!
ניתן להשתמש בכל שנה מחדש (מומלץ למחוק כל חודש לאחר שעבר למחיקה קלה ויעילה יותר, בעזרת מגבון לח)


למי מכם שכבר רכש את הלוח ממני:

אנא שלחו לי לאימייל: michal.nemtzov@gmail.com את כתובתכם למשלוח דואר על מנת שאוכל לשלוח עדכון ללוח.
השנה יש בפברואר 29 ימים ולא 28 ימים ועל מנת לסנכרן אותו, אשלח לכם תיקון שתוכלו לצרף על גבי הלוח הקיים ולהמשיך להשתמש גם בשנים מסוג זה.
...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה