מי אמר שחמישה שקלים זה לא כסף?

לפני מספר חודשים או בקיץ ליתר דיוק, עברתי תהליך לא פשוט עם העסק.
אני גרה בבאר שבע ואיך נאמר את זה בעדינות? המלחמה לא עשתה לעסק שלי טוב.

לאט לאט צצו עוד ועוד ירידים מבורכים בהם נמכרו תוצרים של תושבי הדרום. מכל מקום שמענו על מקומות שמארחים את כל מי שירצה בפסטיבלים וירידים על מנת להצליח לשקם את העסק. ולא שאני מתלוננת אבל...
נותני השירות, ואני ביניהם, נשארנו מאחור.
לכתוב פה את כל המילים שיתארו את התסכול שחוויתי לא יעזור. 

אני החלטתי שזה לא מה שיעצור אותי!
אז מה אם אני נותנת שירות? למה זה אומר שלי לא יכול להיות מוצר?

אז נרשמתי לאחד הירידים, מבלי לדעת מה באמת אני הולכת להציג שם, רק כדי שיהיה משהו שידרבן אותי.
תוך שבוע, נוצר לו ליין שלם של כרטיסי ברכה מעוצבים. לחגים, לארועים, כאלה שאומרים תודה ועוד.
החלטתי שאני הולכת למכור משהו שנותן ערך, שלא מצריך מחשבה יתרה ובעיקר שכולם צריכים בתקופה הזאת של השנה (לפני החגים, עונת החתונות, לפני תחילת הלימודים).


ואז התעמקתי עוד והחלטתי שזה לא מספיק מיוחד לי. ולא בא לי שיקנו ממני רק כי אני תושבת הדרום. אני רוצה שיקנו ממני כי רוצים את המוצר שלי. כי יש בו ערך מוסף! אז החלטתי שאת כרטיסי הברכה שלי אמנם יקנו במארז, אבל כל אחד ירכיב לעצמו את המארז שלו. לא כמו שתמיד קונים מארז עם כרטיס אחד שלא אוהבים.


במקביל לדוכנים הראשונים החלטתי לפתח עוד כמה מוצרים- הפעם שפונים יותר לקהל שלי, קהל העסקים. חשבתי על משהו שיכול להתאים לזמן בשנה ולצורך של כל עצמאי.
חשבתי על עלות של לא יותר מכמה עשרות שקלים.
לדוכנים הבאים כבר הגעתי עם שלושה מוצרים חדשים שכולם בבסיסם לוחות מחיקים.


אני רוצה לספר לכם שבעזרת מוצרים בעלות של 5-60 ש"ח בלבד, עברתי את חודשי הקיץ!
כמות המכירות היתה טובה, הגעתי לעוד לקוחות פוטנציאלים חדשים, ויצרתי לי הכנסה פאסיבית שמשרתת אותי עד עכשיו במכירת המוצרים דרך משלוח בדואר.

המוצרים האלה, מוצרי בסיס לעסק הם נכס לכל עסק קטן. יש בהם עוצמה מיתוגית וכלכלית וכל עסק יכול לייצר לו כאלה. (גם המטפלים).

רוצים גם?
אז אני שמחה לבשר לכם שנשארו עוד מספר מקומות בסדנה הקרובה שלי "ליצור מוצר", בה אעזור לכל עסק להגיע למוצרים כאלה שיהיו רק שלו, ממותגים ויזואלית וקונספטואלית ותואמים את קהל הלקוחות שלו.


מהרו להרשם!
הסדנה מתקיימת ביום שלישי 10.3.15 בשעות 9:30-12:00 בבוקר ברמת גן.
כל הפרטים כאן: https://www.facebook.com/events/1610768462490221/
ובטלפון: 050-7789650

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה