שולחן חג ממותג

ברוח האביב והחג, יצאתי בשבוע שעבר ליריד מקסים במועצה האיזורית יואב.
אני אוהבת לצאת לירידים כאלה, כי יש בהם אווירה טובה והשראה בכל פינה. צבעים, עיצובים, רעיונות ייחודיים ואפשר לראות כל הזמן את התגובות הכי אמיתיות של הקהל לדברים.

ביריד פגשתי את טל שופן מ"דובדבנים" איתה עבדתי בעבר במשרד פרסום. טל עוסקת במיתוג ותדמית- אבל מכיוון אחר לגמרי ולא פחות שווה! אז אחרי שסרקתי את כל מה שיש לה להציע בדוכן קיבלתי השראה לכתוב לכם טיפ קצת אחר. אנחנו עדיין בתחום התדמית והמיתוג, רק קצת יוצאים לחופש לכבוד פסח. 
אז תרשו לי לשאול אתכם:

איך יראה שולחן החג שלכם?

בין אם אתם מארחים או מתארחים, תוכלו למצוא פה כמה רעיונות נחמדים שיכולים לשדרג כל שולחן:
ארוע משפחתי, הרמת כוסית בעסק ואפילו רעיונות קטנים שיכולים להיות מוכנים סתם ככה כשמגיע לקוח למשרד.

כולנו כבר יודעים שאת האוכל אנחנו טועמים קודם כל עם העיניים- ממש כמו שעסק אנחנו טועמים קודם כל דרך העין- דרך התדמית העסקית שלו. אז מה יותר מתבקש מסידור שולחן מזמין? אני לא יודעת מה אתכם, אצלי זה בטוח עושה את העבודה! ואיך זה בא לידי ביטוי? אם זה בצבעוניות, בבחירת הפריטים הקטנים ובעיקר באווירה הכוללת שנבחר להביא איתנו לשולחן. גם אם מדובר בהרמת כוסית אינטימית של מספר עובדים מצומצם- גם בהם מותר לנו להשקיע קצת ולראות את החיוך על פניהם. ואם מדובר בארוחת חג משפחתית- אפשר לשדרג אותה ללא הרבה מאמץ וליצור שולחן מרשים וחגיגי- כל אחד לפי הסגנון שהוא אוהב.

את כל זה תוכלו להעביר גם למקומות עסקיים. הזמנתם לקוחות לפגישה? אתם בעלי חנות ויש מבצע? מארחים בצימר או במלון? בעיצובי השולחן הממותגים אפשר להשתמש בצורה חכמה גם לפן העסקי במטרה להכניס את הלקוח עוד קצת לאווירה ולתת לו הרגשה שהשקיעו בו והכינו לכבודו. כמובן שזאת עוד דרך נפלאה להטמיע את התדמית העסקית שלנו בראשו של הלקוח, אם נשתמש בצבעוניות שלנו ושאר המרכיבים המלווים את העסק.

אז בואו ונעבור לקצת דוגמאות- כולן מתוך העיצובים של טל:




תראו כמה הפרטים הקטנים יכולים לשדרג. בחירת צבע המפה, המפיות והחבקן בתוספת ברכה קטנה באותה הצבעוניות על הצלחת עושים את כל ההבדל.




 גם כשמדובר בעוגה / עוגיה אפשר קצת לשדרג- לקטנים ולגדולים

למעוניינים בפרטים נוספים על העיצובים של טל ניתן ליצור איתה קשר:
052-4217892 | tal.duvdevanim@gmail.com



לפני סיום, אאחל לכם פסח שמח ומהנה!





מוזמנים להגיב ולשאול שאלות ממש כאן בתגובות מתחת לפוסט,

מיכל




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה