הקו הפתוח לייעוץ בנוגע לתדמית עסקית חוזר

החג כבר מאחורינו וזה הזמן לחזור בשיא המרץ לעבודה.
אז לפני שמגיעים החגים הבאים ולאור הביקוש והפידבקים החיוביים בפעם שעברה, קבלו בפעם השנייה את:

הקו הפתוח

 ייעוץ חינמי בכל מה שקשור לתדמית העסקית שלכם.



ביום חמישי הקרוב 4.4 בין 9:00-18:00 בטל': 050-7789650
תוכלו לקבל תשובות לכל השאלות- חינם! לא לפספס- כמובן שמומלץ להעביר גם לחברים. מחכה לכם, מיכל

והנה רק תגובה אחת מתוך התגובות שקיבלתי בפעם הקודמת:

"מיכל, הגעתי אליך בדרך מקרה כששוטטתי באינטרנט, הסתכלתי ואהבתי את הקו היחודי שלך ובעיקר דיברו אליי ההסברים והעצות שלך בנוגע לתדמית העסקית. בדיוק עסקתי בזה, הייתי כבר בתהליך עם גרפיקאי אחר, ולכן הם היו רלוונטיים מאוד עבורי ונתנו לי הרבה קוים למחשבה ועזרו לי. באחד הימים אף נעזרתי בשירותיך כשהצעת יעוץ טלפוני חינם, והאמת שכבר בשיחה הזו שעזרה לי וכיוונה אותי כל כך, ידעתי שבפעם הבאה שאצטרך להיעזר בגרפיקאי אפנה אלייך, ואכן כך עשיתי. מודה שהתרגשתי וציפיתי מאוד לראות מה תיצרי עבורי... "
בשמת וינר שורצברד | בשמת מאפים ומתוקים"

מחכה לשיחות שלכם בחמישי: 050-7789650,
זה הזמן לשאול כל מה שרציתם לדעת.
המשך יום טוב!
מיכל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה