QR CODES מעוצבים


תארו לכם, שיכולתם בעזרת רבוע קטן אחד, פשוט ומעוצב להעביר לכל העולם פרטים על העסק שלכם ואיך ליצור אתכם קשר. שהיתה דרך קלה ופשוטה לקרוא את הרבוע בכל מקום בו נמצאים וליצור אתכם קשר. נחמד לא?

אם יש ברשותכם סמארטפון, אתם וודאי כבר מכירים את התופעה החדשה והמאוד מאוד יעילה של סריקת הקודים המרובעים המכילים את כל פרטי העסק / המבצע. אלה הם:
QR CODES
בדרך כלל הם מכילים את כתובת האתר / המקום בו תוכלו לקבל פרטים על המבצע החדש של אותה החברה, ולפעמים גם מכילים טלפון של העסק, אימייל ופרטים נוספים.

הסטנדרטיים מבניהם נראים אותו הדבר לגמרי ואי אפשר לנחש על פי הנראות שלהם למי בדיוק הם שייכים. בדרך כלל נראים מאוד פשוטים- בשחור ולבן וממלאים נטו את המשימה שלשמה הם שם- העברת אינפורמציה בצורה פשוטה ויעילה. עכשיו מגיע אבל גדול... אם הם כבר שם, עושים עבודה טובה מבחינת הקלות הבלתי נסבלת בה אפשר למצוא אתכם, למה לא להשתמש בגימיק עד הסוף ולגרום למי שרואה אותם לרצות לדעת למי הם שייכים רק בגלל איך שהם נראים? ממש כמו טיזר קטן... משהו שאי אפשר שלא ללחוץ עליו!

אז החלטתי לחפש לכם כמה דוגמאות לקודים מעוצבים מוצלחים שממלאים את המשימה מכל הבחינות ואת הטיפ השבועי שלנו נקדיש הפעם ל:


QR CODES מעוצבים

הרעיון כאן הוא להכניס את רוח התדמית גם לקודים וליצור משהו קצת אחר שמושך את העין וגורם למי שרואה אותו לרצות וללחוץ. אם הצלחתם לתת קצת מרוח התדמית העסקית שלכם גם שם- עשיתם עבודה מעולה. זה יכול להיות בצבעוניות, בצורה, בסגנון, אולי באווירה שהקוד משדר. הכל מתקבל כל עוד הקוד עובד כמובן! תתפלאו לראות כמה הגימיק הפשוט הזה יכול לעשות פלאים לעסק. הוא מעוצב, ושיווקי בצורה בלתי רגילה והנה כמה דוגמאות טובות:

 יש לכם קונדיטוריה / מאפייה / גלידריה או כל מקום המספק מבחר טעמים?



תארו לכם שהיה אפשר לקבל את התשובה על "מה יש בפנים / באיזה טעם זה"? בעזרת סריקת הברקוד. גימיק מדליק ביותר- במיוחד אם יש ילדים בסביבה! כאן ספציפית זה לא העניין אבל אני חושבת שזה אחלה רעיון שיווקי. ניתן לעשות זאת גם עם צבע או צורה אחרת- רמז למה שיש בפנים. פשוט לתת לקונה חויית קנייה קצת אחרת. ניתן לשלב כאמור משהו קטן שיתן רמז לבעלי סבלנות נמוכה יותר.

זאת למשל, יכולה להיות יופי של פרסומת לבית קפה! אולי אפילו לאינטרנט קפה...?


גם דרך נחמדה לשחק על עניין הציורים בקפה שאנחנו כל כך אוהבים לראות וגם פרסומת חכמה לבית קפה חדש / טעם חדש של קפה או מבצע כזה או אחר. הסוד הוא לגרום לקונה לרצות לשמוע עוד בלי שירגיש שאנחנו מכניסים לו עוד אינפורמציה. לתת לו ליהנות מדרך הפרסום וכך גם לגרום לו לזכור אותנו ולספר עלינו גם לחברים.

ומה דעתכם על הקוד הבא? 
רעיון מצויין לפרסום מועדון / הופעה / פאב או כל דבר אחר שקשור בחיי הלילה



יכול להתאים גם בצורה כזאת או אחרת לחנות למוצרי אלקטרוניקה ומחשבים, חנות תאורה ועוד.

והנה רעיון מדליק למורים פרטיים/ אוניברסיטאות או בתי ספר



לפעמים הדרך הכי טובה להתחבר לתלמידים היא לדבר אליהם בשפה שלהם. תארו לעצמיכם כמה ילדים היו מכינים שעורי בית אם היו מקבלים קוד כזה עם רמז לתשובה של אחת השאלות או סתם כי המורה שלהם השקיע ועשה משהו בשפה שלהם 

גם לאמנים מגיע! תראו את הקוד החמוד הזה- בהחלט טיזר יפה 


יש עוד מגוון דוגמאות ורעיונות- הכל תלוי בדמיון!
זאת ממש דרך טובה לניצול מרבי של צרכי העסק- עלות נמוכה של פרסום עם גימיק.
אני יודעת שאני הולכת להכין לי אחד כזה ומבטיחה לשתף אתכם כשיהיה מוכן. ממליצה לכולם לנסות- מוזמנים להתייעץ איתי ולקבל רעיונות: 050-7789650 | michal.nemtzov@gmail.com

שבוע טוב לכולם,
מיכל


 

2 תגובות:

  1. אוסף מגניב!

    האחרון במיוחד :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נגה,
      מוזמנת לחשוב על אחד כזה גם בשבילך!

      מחק