זה לא המה, זה האיך!

ים, גלים, שמים כחולים, השמש זורחת... הקיץ כבר כאן ובשיאו וחם חם חם!

השבוע ביקרתי באשקלון ובסיבוב קצר בעיר גיליתי שני עסקים חכמים במיוחד בתחום הנדל"ן שיודעים שהתזמון הוא הכל! לוגואים, שלטי חוצות ופרסומות והכל סביב אווירת הקיץ- בדגש על מים, ים ואווירה של חופש. והחלק הכי טוב- הכל בצבעים קרים ונעימים בניגוד לקיץ החם עם השמש הקופחת.

לכל מי שחשב שעסקי הנדל"ן הם גבריים, כבדים ואין בהם מקום לרכות – הפוסט הזה הוא בשבילכם! ולכל מי ששואל את עצמו, אני לא עוברת לאשקלון...

נתחיל במתחם המגורים "מול הים"



אני לא יודעת מה איתכם, אני בהחלט מוכנה לגור באווירה כזאת כמו שהצליחו לשדר בלוגו.
הכל מתחיל מקונספט טוב של הסלוגן: "כי איכות חיים נמדדת בסביבה" שפותח את האפשרויות ללוגו צבעוני המדבר על הסביבה החיצונית ולא בהכרח מגביל להראות בית בנאלי ומוכר. יש פה שימוש בצבעים קרים ורכים, טקסטורה שמזכירה לנו מים וגלים שמורכבת מעבודה טובה של צבעי מים וכמה פרפרים נחמדים לסגירת אווירת החופש. הטקסט כתוב בלבן, עדין ולא מתאמץ וממשיך את האווירה של החוף הנעים.

אני מוצאת שחלקו העליון של הלוגו מזכיר לי קצת משחק עם קו של בנייני מגורים- יכול להיות שזה במקרה...

שימו לב איך הצורה עצמה היא אמורפית, לא מדוייקת וברורה כמו שאנחנו רגילים לראות בכל מה שקשור לנדל"ן, ובהחלט פונה גם לקהל הנשי שמחפש את האווירה הטובה ויכול לדמיין את עצמו חי בסביבה של ים וחופש.
כאן מוצגת לנו עוד דרך להראות ולהעביר ים וגלים בלי להראות אותם במפורש, אחד לאחד. יש כאן מקום לצופה להשלים את הפרטים לבד כאדם חושב ואינטליגנט.

אני מאוד מתחברת ללוגו ולקונספט עליו הוא נשען- מקורי ויוצא מהקופסא, וחשוב לא פחות הוא התזמון של הפרסום הזה- בדיוק בקיץ כשהים הוא הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לחלום עליו!

לא עברו חמש דקות והנה אני נתקלת בפרסום לדונה באגמים- עוד פרוייקט נדל"ן באשקלון.
אותה הגברת בחצי שינוי אדרת.



מזהים את הצבעוניות? מזהים את קונספט איכות החיים, את אווירת המים? אז כן, הקונספט של הסביבה נוטה לאותו הכיוון וכן, הצבעוניות כמעט זהה לחלוטין ועדיין אפשר לראות שמדובר בשני סוגי לוגו שונים לחלוטין.

אם במול הים ברור שמדובר בדירות עם נוף לים, כאן מדובר בבניינים סביבם ייצרו אגמים ושטחים ירוקים- ממש כמו שהלוגו משדר. בועה של טבע באמצע העיר.

אז אפשר להגיד שיש לנו כאן שתי נקודות טובות לזכור:
1. לדעת להשתמש בצורה חכמה בתזמון שעובד על הפן הפסיכולוגי. כאן הוא מתבטא בצבעים קרים ומזמינים מול קיץ חם ושמש חזקה, אווירת חופש, ים ופסטוראליות שמתאימה בדיוק לקיץ.

2. גם אם המתחרים שלנו יושבים על נישה דיי דומה לזו שלנו, למצוא את הקונספט סביבו אנחנו בונים את התדמית העסקית ואת הקו השונה להציג אותו זה מה שעושה את ההבדל. כמו שאומרים- לפעמים זה לא המה, זה האיך...
ועוד נקודה אחרונה ולא פחות חשובה: גם עסקים שהם לא בהכרח מקצועות חופשיים אלא מתחומי הכלכלה, ההשקעות וכד', יכולים לעשות זאת בעזרת תדמית מאויירת ויצירתית ולא חייבים להיצמד לעיצובים חדים וממוחשבים שלא פונים אל הרגש.

באווירה קיצית ונעימה זאת אני רוצה להציע לכם ללכת לים, לתת לגלים להוות רעש רקע ולשקוע במחשבות. האם גם התדמית העסקית שלכם יוצאת מהקופסא ותופסת את העין?
האם גם לכם יש רעיון לפרסום עם תזמון טוב?

מאחלת לכולם סופ"ש נפלא,
מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה