מבחן היצירתיות הגדול

כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם לא מספיק יצירתיים?
שבחיים לא היתם חושבים על משהו כמו זה שחשב עליו חבר או קולגה?

יש לי הרגה שזה קרה לא מעט פעמים
ויש לי גם הרגשה שאתם יותר יצירתיים ממה שאתם חושבים!

אז הצטרפו אלי למבחן היצירתיות הגדול שמתחיל עכ-שיו:



נתחיל מיד בתרגיל הראשון:
מכירים את משחק ההיכרות בו אנחנו אומרים את שמינו ושם של חיה שמתחילה באותה האות?
אז הפעם ננסה לשייך חיה לעסק שלנו (בלי קשר לאותיות).
החיה הזאת צריכה להיות בעלת תכונות רלוונטיות לעסק שלנו כמובן.
מוזמנים לכתוב לי כאן בתגובות עד סוף היום (8.10.2013) את שמכם, שם העסק , שם החיה והסיבה שבגללה בחרתם בה.
התשובה היצירתית ביותר תזכה את בעליה בהפתעה!

מצפה לתשובות שלכם,
מיכל

2 תגובות:

  1. ערב טוב מיכל
    שמי צביקה ויש לי עסק בהתהוות, וכנראה ששם העסק יהיה צביקה דורי
    אני יוצר עכשיו קורס בשם "אופיס בקלי קלות" שזה אמור להיות התחלת העסק שלי.
    הכוונה בשם הקורס היא בכך שהקורס הזה יעשה את לימוד האופיס למשהו קליל וחוויתי ושמי שילמד אותו ברצינות יחסוך לעצמו הרבה זמן וטרחה בחיפוש של מישהו אחר (או תוכנה אחרת) שיעשה את העבודה במקומו.
    החיה שלי היא כשמי "צבי" והחיה היפה הזו היא קלת רגלים הרצה בקלילות ממקום למקום
    כשם הקורס שהאני יוצר - "בקלי קלות".
    כיוון ששמי צבי גם החיה שלי תמיד היתה הצבי, ואת שם הקורס שאני יוצר נתתי מהסיבה הכתובה למעלה, את ההקשר בין החיה לשם הקורס (ושם העסק) עשיתי בעקבות המייל שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום צבי,
      כל הכבוד על הסיפתח שעשית לנו.
      אני מאחלת לך המון בהצלחה עם העסק החדש שנשמע חשוב מאוד ויעיל להרבה אנשים. ניתן בכל זאת הזדמנות לעוד כמה תגובות של עוד כמה אנשים ומשם נמשיך :)
      מוזמן להישאר ולהמשיך להיות בעניינים,
      מיכל

      מחק